fredag den 23. december 2011

Byron Bay!

Hej alle sammen

Glædelig jul

Jeg håber virkelig at alle nyder deres jul uanset hvor de befinder sig verden - New York, Danmark eller charterferie ;p



Jeg sidder jo i solen i Australien, lige nu et sted der hedder Byron Bay. Jeg er i et hus sammen med 10 andre venner og vi prøver alle at hitte den bedste julestemning frem. Det er dog lidt svært når vi alle er vant til sne, kulde og en masse dekorationer.
Vi har dog en hemmelig nisseven og jeg har ingen anelse om hvem min er. Jeg glæder mig dog til at åbne min gave i morgen tidlig.
Her kommer vi jo til at fejre jul d. 25. december, da stort alle mine venner her er fra England, Irland og USA - dog en fra Holland - men ikke engang Holland fejre jul d. 24. december.

I morgen holder vi stor grilldag og smider en masse traditioner væk og spiser salat, burgere og pandekager. Det skal nok blive spændende, men hele aftenen i dag vil jeg tænke på alle i Danmark, især familien og det traditionelle julebord med alt hvad man kunne ønske sig.

Jeg ønsker jer alle en fantastisk jul fejret i ønskede omgivelser!! Jeg elsker jer alle og jeg glæder mig til at se jer i januar!! Jeg har jo UNDER En måned tilbage - vildt ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar