fredag den 4. november 2011

Farvel Cairns :( Goddag Magnetic Island! :)

Så var det endelig på tide at sige farvel til Cairns.
Jeg tog bussen kl 00:30 i nat, hvor jeg krammede flere af mine venner farvel. Dem der havde valgt at gå hele vejen ned til terminalen med mig, hvilket jeg satte stor pris på!
Det var meget trist og jeg var noget nervøs for at skulle forlade den sikkerhed og stabilitet jeg nu havde oprettet i Cairns. Så jeg fældede et par tårer eller fire :(

Men så ankom jeg til Magnetic Island efter fem timer i bus, en times ventetid på færgen og så en halv time med færgen. På øen venter en bus, der kører mig og en fyr fra England ud til vandrehjemmet. De har simpelthen valgt at placere vandrehjemmet langt væk fra alting, men lige op og ned af stranden.
Øen er super smuk og jeg kan ikke vente med at udforske den!
Det er dog helt vildt mærkelig at komme fra et vandrehjem, hvor værelset har eget toilet og bad, køkkenet er stort og rummer mange ting. Nu er jeg isoleret på en ø, hvor køkkenet er et telt, toilet og bad er samlet et sted og der er 30 minutters gå gang til nærmeste supermarked og civilisation :p
Skønt er det dog, og det er kun et par dage jeg skal være her, så jeg må hellere nyde paradis ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar