lørdag den 6. august 2011

alting og ingenting er sket ;)

Faktisk kan jeg ikke sige at alting er sket, for virkelig har jeg bare brugt de sidste dage på at slappe af og opleve Sydney. Jeg tænkte, at det måske kunne få mig til at kunne lide byen bedre, men jeg glæder mig dog stadigvæk til at forlade byen! :D
Jeg er jo til natur og områder, der er knap så proppet med mennesker. Hele Danmark er jo i denne by!!

Jeg har bl.a. brugt dagene på at finde en rigtig god backpack, som jeg kan tage med mig herfra og videre rundt i Australien. Derfor har jeg måtte skille en masse ting fra, som jeg tog med mig til Australien blandt andet Jerry :( Da jeg skulle pakke backpacken med de ting jeg beholder og kufferten med de ting jeg sender hjem begyndte jeg helt at ryste, for jeg hader at skulle skille mig af med ting! Hvilket i jo garanteret ved i forvejen, men jeg vil jo se det hele igen når jeg kommer hjem ;)

Jeg uploader lige et par billeder, fra de soloture jeg har været ude på. bl.a. en gåtur om morgen langs kysten, det var edderbuk'me SMUKT! ;) Mine billeder er dog knap så flotte, jeg er jo ikke en fotograf ;p


En tur gennem Sydney :) Toget som man kan se på billedet kommer af og til også i en pink udgave, jeg må se om jeg kan få et billede af den ;)


Mig og min smukke udsigt ved kysten. (self-timer ;) )


Min første cola siden jeg kom, sammen med en af mine få mere spændende frokoster (BLT sandwich). Normalt har den stået på mælk, vand og te :)


Jep, jeg stod i det tårn, mens jeg tog dette billede ;) 


udsigten fra tårnet :) Det var rigtig flot, og man blev lidt skræmt over at opdage, hvor stor en by Sydney er! hele vejen rundt var der by så langt øjet kunne se :o


billede fra kyst-gåturen


self-timer ;) og lidt sløret

Det vil være alt for ny, jeg håber snart, at jeg kan bringe noget spændende nyt :)

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder, jeg vil gerne til den by! :D <3 haha, men jeg ved at du er frk. natur, så det er kun forståeligt at du gerne vil væk. Mus, jeg håber at du har det godt, og jeg tror virkelig at du får det fantastisk når du skal vandre <3 husk vores aftale: 3 måneder <3333
    Anna din

    SvarSlet
  2. haha det er da ogsaa en smuk by, men naturen er skoennest :)
    ja, tre maaneder bliver nok til seks ;)

    SvarSlet