onsdag den 3. august 2011

yay! :D

Hej igen

Nu ser alt ud til at blive noget bedre, jeg er begyndt at vaenne mig til byen og jeg ved hvad jeg skal lave det naeste stykke tid, saa jeg er noget mere tryg :)

Jeg bliver i Sydney til d. 22. august, hvor jeg derefter skal paa den ultimative tur op gennem Australien! jeg flyver fra Sydney til Alice Springs, hvilket er midt i Australien, hvor den beroemte klippe Ayers Rock ligger, jeg skal rejse med andre backpackers, hvor vi med en guide skal hike og vandre de mest fantastiske steder, mens vi bevaeger os op gennem landet. Der er en god chance for, at jeg ikke kan komme til internettet de dage, men jeg vil soege internet ligesaa snart jeg kan, for jeg vil ikke glemme jer!

De sidste par dage har jeg vaeret paa et vandrehjem i Sydney, hvor jeg bl.a. tog paa en guide tur til en national park udenfor Sydney, der hedder Blue Mountains (jeg uploader nogle billeder derfra). Derudover har jeg vaeret lidt inde i byen, og jeg har en billet til fire forskellige attraktioner i Sydney, som jeg vil bruge i loebet af de naeste par uger. Jeg har ogsaa vaeret ved den verdens kendte strand Bondi Beach, det er faktisk lige naer den strand jeg bor i oejeblikket.

I gaar moedte jeg en cool fyr, der hed Cory, som var fra USA. Han rejser med samme bureau som jeg og vi hang ud i loebet af dagen i gaar, fordi vi begge skulle til informationsdag hos bureauet.

Under aftensmaden moedte jeg en mand fra Australien, der begyndte at give mig en masse fantastiske tips til at rejse rundt i Australien. Vi tog en oel sammen (ja, jeg ved godt jeg ikke kan lide oel, men det var det eneste de solgte). Vi sad bare og snakkede om alting og ingenting, det var hans sidste nat paa hotellet, men det var fedt at moede ham!

Okay, nu begynder det at blive et langt indlaeg, det vil jeg lige undskylde for, men der vil snart komme et nyt indlaeg op (forhaabentlig :p).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar