onsdag den 3. august 2011

 lige et billede af mig, saa i ikke glemmer hvordan jeg nu ser ud ;p

om morgenen inden jeg skulle til Blue Mountains vaelger brandalarmen at saette igang og vi maa alle gaa ud foran vandrehjemmet. Men heldigvis var der ikke nogen brand.

Dette er guiden paa turen, som var modig nok til at saette sig ude paa kanten af klippen. Man kan ikke helt se det, men der er LAAAAAAANGT ned.

flot udsigt! dette var foerste stop.

Vi gik paa flere vandrestier langs bjergene og vi kom virkelig langt rundt paa en cirka 2 timers gaatur.

bare et lille vandfald, der var ogsaa et kaempe, men jeg fik ikke noget godt billede af det.

Vi tog en tur i en gondol (tror jeg man vil kalde den), der tog os fra en klippe til en anden. Den havde et gennemsigtigt gulv, saa man virkelig kunne fornemme at man hang 400 meter over jorden!! :O

Der var papegoejer alle vegne! ikke kun hvide, men ogsaa roede, multifarvede osv. Rigtig flotte dyr!

smuk udsigt igen! hvor man kan se en klippeformation der hedder The three sisters, som er en meget kendt turistattraktion i Australien aabenbart. Ja, jeg kendte ikke noget til den :p

Det var en vogn, der koerte ned langs bjerget. den havde en haeldning paa 52 grader!!! :O Man kunne vaelge enten at tage den ned af bjerget, eller baglaens op! Jeg valgte ned :)

vi sluttede dagen af med et cruise, hvor vi saa solen gaa ned over vandet. Det var utrolig smukt, men ogsaa virkelig koldt!!

lige et billede fra da jeg besoegte Bondi Beach. Dette var mit 4. forsoeg paa at skrive i sandet, hvor jeg naeede at tage et billede inden vandet skyllede det vaek. :p

det var alt for denne gang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar