lørdag den 5. november 2011

billedeamok!

okay, nu er det på tide at få et par billeder på bloggen :)
Der er mange billeder


Skydive billeder!
lige inden vi stiger ombord i flyveren! :D Jeg var utrolig spændt, glad og energisk, men stadigvæk ikke nervøs ;)

manden der skubbede mig ud af flyet :p han var så også spændt fast til min ryg, så han kunne sikre at jeg også ville overleve faldet ;)


lige da det frie fald begyndte! Jeg skreg så min lunger var ved at springe!

jeg tror at billedet taler for sig selv...


så var vi tilbage til smilet! som ikke stoppede før en halv time efter at vi havde landet :D Det var det fedeste!


udsigten over mission beach fra luften :) Det var nærmest som paradis!

Da vi havde landet og jeg stadig havde overskud til at grine! :D

Jeg håber at billederne lidt har kunne fortælle, hvordan det er at foretage et faldskærmsudspring! Det er bare noget i skal prøve!


random mobilbilleder
Se hvad jeg fandt! Jeg nød den til fulde! Rekorderlig og andet cider i Danmark er højest savnet her! Australsk cider stinker :p

Min morgenmad denne morgen :) Jeg har ikke fået æg og bacon siden jeg forlod DK, så jeg nød det gevaldigt!

Magnetic Island!! :D
lige udenfor mit vandrehjem på Magnetic!

vejen til supermarkedet, hvilket bare var en halv times gå gang væk. Det mindede mig om vores tur til Agger, når vi også skulle gå til Spar for at handle :p


Det er Magnetic Islands shoppingcenter ;) et supermarked, en butik med alkhol, et apotek og en cafe :) :)
en lille fugl kom for at sige hej...


og for at spise af vores mad :p dette er Jeremy fra Canada, jeg hang ud med ham og en pige, Rebecca fra Holland i går ved Horseshoe bay.


billeder fra min tre timers vandetur denne morgen!! jeg var gennemblødt af sved, da jeg kom tilbage :p


en lille slapper på vejen hjem fra vandreturen :p

min udsigt fra hvor jeg sidder nu ;)

bare et billede for sjov ;)

Jeg håber der var nok billeder ;)

4 kommentarer:

  1. For satan du lever livet maj! msiundelig? det tror jeg nok :D Fedt at se alle billederne, skydiving ser SÅ blæret ud, det er helt vildt :D og dejligt at se hvor omkring du befinder dig ^_^ <3

    SvarSlet
  2. Helt enig med Amanda, det der er jo for vildt og hvor er det sjovt at se dine forskellige ansigter i faldskærmsudspringet, havde lige et godt grin over det og plus den lange vej til supermarkedet der bare aldrig stopper, det bragte lige minder frem som du selv sagde :D Men altså, det er jo så smukke steder du befinder dig og hvor jeg dog misunder dig for at du er så brun, du jo snart neger Maj ;)

    SvarSlet
  3. haha jeg prøver at leve livet, men faktisk så savner jeg meget fornemmelsen af hverdag og BESTEMT også at have sit eget værelse og ikke dele det med 5-9 andre personer!
    haha ja, mit ansigt skifter udtryk mange gange :p
    jeg er ikke særlig brun, ikke i sammenligning med mange af mine venner her! :P

    SvarSlet
  4. Jeg æælsker de billeder!! Det ser mega sjovt ud og virkelig, vi misunder dig. Men kan godt forstå at du savner struktur, sådan har jeg det også :)

    SvarSlet