fredag den 21. oktober 2011

back from Prodive and sick! :/

Rigtig fed tur som kok på The Great Barrier Reef! Jeg håber jeg får jobbet selvom jeg stod op kl 4:30 om morgenen for at slutte kl 20 med et par pauser imellem til lige at spise og puste ud i...
Men det der gør forskellen er gæsterne, der nyder at komplimentere og spise ens mad og at snakke med en selvom man står og stresser for at nå at lave al maden til tiden :p
kokken der trænede mig gjorde det rimelig åbenlyst, at jeg ville få jobbet og han sagde at jeg ville få et opkald i løbet af ugen, men jeg har ikke modtaget et opkald indtil videre, så jeg går nok ned til deres kontor i morgen og spørger dem om hvad der egentlig foregår!? ;p

Da jeg kom tilbage fra bådturen tirsdagen havde jeg det helt fint, bortset fra en kæmpe vabel jeg havde fået på min højre pegefinger, som blev betændt efter jeg kom hjem! Min krop er åbenbart blevet en kæmpe fan af at danne betændte sår efter jeg er kommet til Australien! Men så i løbet af aftenen og dagen efter fik jeg en rungende hovedpine, en øm hals og smerte i ørerne - FUCK - begyndende ørebetændelse -.-'
Jeg fik endelig taget mig sammen til, i går, at gå til lægen. Han sagde: "Du har feber, hævet kirtler, begyndende ørebetændelse, en betændt finger og en betændt hals", jeg tror mit svar var et meget ironisk lavmælt "Yay".
Så nu tager jeg antibiotika tre gange om dagen og to Aspirin hver fjerde time, derudover drikker jeg tre til fire liter vand om dagen... I det mindste kan jeg ikke mærke smerten længere fordi jeg konstant er på medicin og vil være det de næste fem dage ;D

Udover det så er alt godt og skønt, regnsæsonen er lige begyndt og det har regnet konstant snart fire dage, men lige nu er solen faktisk fremme og det er varmt igen :) :) det må jeg hellere løbe ud og nyde, for jeg kan allerede se nogle mørke skyer snige sig frem!

1 kommentar:

  1. Yay at du stadig er cool! Øv at du er angrebet af dårligdomme. Btw skønt med et kort indlæg for en gangs skyld :-* Don't get me wrong, jeg elsker også de lange indlæg!

    SvarSlet