fredag den 28. oktober 2011

Halloween :D

Så i aften holder mine venner og jeg en halloween fest! Jeg er rigtig spændende udklædt, idet jeg har valgt at bruge mit lagen, vikle det rundt om mig og forhåbentlig vil det ende ud med at ligne en toga :P

Det er meget mærkeligt, at jeg snart forlader Cairns og alle mine venner her! Jeg ved, at jeg garantert vil tude når jeg sætter mig op i bussen og kører væk. Ligesom at jeg begyndte at græde, da jeg forsvandt op af trapperne i lufthavnen (en ting i måske ikke vidste ;) ). Jeg glæder mig dog til at se mere af Australien og det skal nok blive godt! Jeg kommer også til at se de fleste igen til jul og nytår. Det er stadigvæk helt surrealistisk, efter bare fem uger i Cairns, så har man helt vænnet sig fra at rejse fra sted til sted - det blev hurtigt meget stabilt, men det er ovre snart!

Jeg tror dog, at vi holder noget afsked på mandag, hvilket jeg glæder mig til, uden at glæde mig helt, hvis i forstår hvad jeg mener? :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar