torsdag den 27. oktober 2011

Skydive og Tatovering!! :D

Så kom jeg endelig på nettet igen og det er blevet tid til at opdatere bloggen ;p

i onsdags var jeg ude med seks af mine venner fra Cairns for at overskride grænser! Vi skulle hoppe ud fra et fly, der var mere end 4500 meter oppe i luften. Det vilde var, at jeg slet ikke var nervøs! Jeg var vildt spændt og jeg kunne ikke stoppe med at hoppe, smile og grine!
Det hele er optaget på video og jeg grinte meget, da jeg så mit ansigtsudtryk lige da vi hoppede ud!
Men jeg kan helt ærligt ikke forklare, hvor vildt det er! Det er bare noget der skal prøves, men nu må jeg indrømme, at jeg helt sikkert vil investere i at blive en certificeret faldskærmsudspringer! Jeg har nok hverken tiden eller pengene til at gøre det her i Australien, da man skal foretage 10 hop over flere dage og man skal i skole, derudover koster det over 15.000 DKK!! :O

Jeg har også billeder af hoppet, men det hele er på en CD og jeg har ikke en CD afspiller/læser i min computer :/ forhåbentlig kan jeg hurtigt låne en af mine venners computer og putte det over på en USB stik eller noget :)

Hvad jeg dog har et billede af er min nye tatovering, som jeg fik lavet i går!! Det gjorde ondt, men det tog under fem minutter at få den lavet! :D Jeg elsker den og den kunne ikke være mere perfekt!
Her er billedet:



Et billede af den strand jeg landede på ved mit faldskærmsudspring! Det var ligesom paradis der! :D

4 kommentarer:

  1. Det lyder bare helt VILDT INSINE OG AMAZING på samme tid med det udspring! :D og tattoviveringen er rigtig rigtig fed Maj, kan jeg godt forstå du er tilfreds med!!! :) iii. misunder dig mere og mere at du lige ved det. savner dig ligeså. møs

    SvarSlet
  2. Hold kæft den er flot tatoveringen,meget flottere end jeg havde forestillet mig! Vildt at du hoppede ud af flyet :D Får vi videoen at se?

    SvarSlet
  3. du ved godt du skal have genop"frisket" din tattoo efter ca. 3 måneder ikke?

    SvarSlet
  4. Hvis vi er heldige kan det jo være, at vi også vil prøve det i militæret ;p

    haha hvis jeg får overført videoen til min eksterne harddisk fra en af mine venners computere, så uploader jeg den da helt sikkert ;p

    Det kan jeg vel så få ordnet når jeg kommer hjem? :)

    SvarSlet