mandag den 24. oktober 2011

Planlægning planlægning planlægning

Så er det snart på tide at jeg forlader Cairns.
Jeg besluttede mig for ikke at tage jobbet hos Prodive, selvom jeg kunne få det hvis jeg ønskede det. Problemet var bare, at jeg så skulle være hos dem i flere måneder og jeg har kun tre måneder tilbage i landet (IKKE ENGANG) og jeg mangler stadigvæk at se en masse!!

Så nu er det altså tid til at jeg pakker mine tasker og rejser ned ad kysten :D i dag er min planlægningsdag, hvilket der nok vil være et par stykker af. Derudover skal jeg også bruge noget tid på at finde ud af hvad jeg vil sende hjem, for jeg har allerede tilegnet mig en masse ting, der bare fylder og vejer for meget i min taske :/

Min plan er at forlade Cairns d. 1. November og så hoppe på en bus, der kan tage mig helt til Sydney, men jeg vil så hoppe af og på en masse steder ned ad kysten :D Jeg glæder mig faktisk til, at jeg skal begynde at rejse igen, nu har jeg været i Cairns i fire uger og ender med at have været her i fem, så nu tænkte jeg at det var på tide! Jeg vil også se alle mine venner igen i Sydney, da alle tager dertil for at opleve jul og nytår, så det skal nok blive godt!!

nå ja, btw så skal jeg hoppe ud fra et fly i morgen ;) - bare rolig jeg har en instruktør bundet til min ryg og en faldskærm til at bremse faldet ;p Men der vil både være en film og billeder af hele faldet!! :D Jeg glæder mig, vi er en hel gruppe af venner der tager afsted for at hoppe ud sammen ;D

2 kommentarer:

  1. ET FLY!!! OMG MAJ HVOR FEDT!! :D det glæder jeg mig til at se :D Vil jeg også meget gerne selv prøve engang ;)

    SvarSlet
  2. OMG!!! Helt enig med Natasha! :D HVOR ER DU BARE LIDT FOR AWESOME! Og det er også lidt snyd ::

    SvarSlet