fredag den 14. oktober 2011

kun et par timer inden min første arbejdsdag begynder!! :O

Så er det snart! Min arbejdsdag begynder kl 13:45 og lige nu er kl. 10:50, så jeg venter rigtig spændt på at det hele skal begynde!! Jeg er lidt nervøs siden det hele nærmest skal ses som en prøve, hvor de skal se mig an, men jeg vælger at se det som træning, da jeg vil have en kok, Sam, til at hjælpe mig undervejs.
I morgen begynder eventyret virkelig, hvor jeg skal tilbringe tre dage på båden og kokkere for gæsterne og medarbejderne :o kryds fingre for mig der!

Så har jeg også lige et par billeder som jeg vil uploade.
Kort opdatering i dag ;P


Fenna og Gardner. Vi sad i madafdelingen (foodcourt) i Cairns shoppingcenter og nød Fennas sidste dag i Cairns.


Jeg er igang med at læse en ny bog :D Jeg tror mange af jer kender filmen, men bogen er SÅ meget bedre! og hehe ja, jeg tabte min mobil en gang for meget og så skete det. Min skærm gik i stykker, men jeg kan stadigvæk bruge telefonen og nu kan jeg se, at det er min ;p


Dette er Toni fra England, hun arbejder på mit vandrehjem. Stort set alle mine venner i Cairns arbejder på vandrehjemmet, men det er kun godt, for så betyder det jo, at de ikke forsvinder sådan lige med det samme ;) en anden pige fra England, Niki, skulle også have været i fotoet, men hun løb væk, da hun ikke lige var parat til et morgenfoto (Tømmermænd ;) )


Mit insektbid, som det så ud inden jeg tog antibiotika! Ja, jeg ved at det er mega klamt, men nu er det helet og er bare en lille pink bule på mit ben :)


Det bedste måltid jeg har haft siden jeg kom til Australien!! Seafood fettuccine. Med østers, muslinger, blæksprutte, hummer, krebs, tigerrejer med en rigtig lækker pasta og pastasauce!! :D Jeg elskede det, men det var nok en engang ting, da det var en dyr fornøjelse :)


Et billede af mit vandrehjem udefra! Det er et skønt sted med plads til 600-700 gæster af gangen! :D


Her sidder jeg faktisk lige nu og her tilbringer jeg meget af min tid, for det er her jeg kan få gratis internet ;) det er et bryggeri og en bar, som faktisk brygger noget rigtig godt! Jeg har dog kun prøvet cideren, men alle mine venner nyder også deres øl.

Det var alt for i dag, det er helt mærkeligt ikke at sende en hel roman afsted :p

2 kommentarer:

  1. HVILKET INSEKT HAR KUNNE LAVE DET ULÆKRE SÅR PÅ DIT BEN???? Det er meget klamt! :/
    Men jeg håber at det komme til at gå godt på båden :)

    SvarSlet
  2. haha ingen anelse! jeg regner med at det må have været en edderkop :p
    mange tak, det gik godt på båden, jeg mangler bare stadigvæk et svar!!

    SvarSlet