torsdag den 19. januar 2012

Greyhound??!

2.1.12 - 3.1.12

Jeg havde jo besluttet mig for at tage til Mitchell igen efter nytår og havde booket en bus fra Sydney til Mitchell d. 2. januar. Jeg tog bussen kl 7 om morgenen d. 2. januar
og ankom til Mitchell d. 3. januar kl 16:35. Dvs. en bustur der varede 33 timer og 35 minutter - FUCK. Jeg har aldrig været så træt af at køre i bus, som efter denne tur.
Fra Sydney til Brisbane sad jeg ved siden af en pige, jeg først antog var en dreng - det kan være lidt svært engang imellem. Hun faldt i søvn og hendes hoved faldt hele tiden
til min side, så enten foran mig eller hun ville ramme min skulder, vågne ved chokket, falde i søvn igen og det ville bare starte igen.

Bare for at få det på det rene - Det var en MEGET lang bustur!
Dog burde det være det hele værd!

Bussen der ankom ved stationen i Sydney

Ingen kommentarer:

Send en kommentar